Program

   Proponujemy Państwu programy edukacyjno – wychowawcze realizujące ideę podmiotowości i nastawione na twórczą zabawę, będącą główną formą aktywności dziecka oraz monitorowanie i stymulowanie rozwoju każdego wychowanka zgodnie z jego aktualnymi możliwościami. Powszechne stosowanie w  publicznych placówkach jednolitych  standardów do każdego dziecka jest nieuzasadnione, ponieważ  wiek przedszkolny charakteryzuje się nierównym rytmem rozwojowym.

 

   Chcielibyśmy aby w naszej codziennej pracy z dziećmi oprócz podstawy programowej wychowania przedszkolnego, określonej przez MEN, wspierały nas elementy nowatorskich programów, metod i form pracy.

flower„ Przyjaciele Zippiego”- realizowany w 11 krajach świata program promocji zdrowia psychicznego dla dzieci; kształtuje i rozwija umiejętności psychospołeczne młodego człowieka.

flower„ Zabawy fundamentalne” to program wspomagania rozwoju dzieci w wieku od 0 do 6 lat. Program adresowany jest do rodziców i opiekunów, którzy chcą współpracować z dzieckiem w celu osiągnięcia jego harmonijnego i wszechstronnego rozwoju.

flower„Jestem częścią świata” – K. Nowak – Grobelska, B. Pilecka, program wychowania przedszkolnego, wspomagający rozwój aktywności twórczej dzieci.

flower„ Program Rozwoju percepcji i koordynacji wzrokowej” wg M. Frostig & Horne

flowerKsiążki „Wzory i Obrazki” to program składający się z 3 podręczników (poziom podstawowy, średni, wyższy) rozwijający percepcje wzrokową.

flowerWspomaganie rozwoju umysłowego” E. Gruszczyk – Kolczyńskiej to program, który przyczynia się do zwiększenia się efektywność przyswajanej wiedzy.

flower„Dziecięca Matematyka” prof. E. Gruszczyk – Kolczyńskiej. Program ten w atrakcyjnej, zabawowej formie wprowadza dzieci w świat matematyki.

flower„Metoda dobrego startu” M. Bogdanowicz, wspierająca rozwój psycho -motoryczny dziecka, ułatwiająca naukę czytania i pisania.

 

Ponad to:

flowerMetoda Weroniki Sherborne – ruch rozwijający dla dzieci; wybrane aktywności ruchowe. 

flowerWybrane elementy pedagogiki Marii Montessori – kształcenie zmysłów, pomoce dydaktyczne, umożliwiające prowadzenie zajęć tą metodą. 

flowerĆwiczenia grafomotoryczne wg prof. H. Tymichowej, usprawniające współdziałanie oka i ręki, co ułatwia przygotowanie do nauki pisania. 

flowerPedagogika zabawy – Pracujący tą metodą nauczyciel wybiera zabawy, które sprzyjają aktywności wszystkich członków grupy i nie powodują nadmiernej rywalizacji. Podczas zabawy dzieci posługują się gestem, słowem, ruchem, tańcem, dźwiękiem, pantomimą. 

floweri wiele innych…

bglinemenu przedszkole prywatne niepubliczne Junior Lublin klub dzieciecy malucha

Kontakt z nami:

Junior - przedszkole i żłobek

 


724-073-883
5
02-752-369
topsite